Martin Šíl | Tvorba webových stránek
Zpět na blog

Vyplatí se levný web? Nebo radši investovat do dražšího?

Avatar uživate Martin Šíl - Tvorba webových stránekMartin Šíl
Publikováno27.7.2024 11:47
Vyplatí se levný web? Nebo radši investovat do dražšího?

Stojí před vámi nelehký úkol v podobě vytvoření webu pro svůj podnik? V tomto článku se dozvíte nevýhody a výhody levného webu, co se může stát, když zvolíte nesprávného "levného" dodavatele a zda se vyplatí investovat do finančně nákladnějších webových stránek.

Pokud byste se měli naučit tvorbu sami, pravděpodobně vám to zabere dost času. Přece jenom tvorba webu zahrnuje také znalost věcí, které na první pohled nejsou zrovna vidět (Například: SEO, indexace, analytika, ochrana, UX). A protože čas = peníze, bude pro vás výhodnější, když si najmete externího člověka, který web vytvoří za vás.

Levný web - jeho nevýhody a výhody

Když se řekne levný web, ve většině případů se mluví o jednostránkovém statickém (obsah se nemění, vždy je stejný) webu, který jaksi prezentuje vás a vaši firmu či podnik. Funguje jako taková internetová vizitka. Mít takovouto vizitku zní fajn a profesionálně, ale...

  • Nikdo na něj jen tak nepřijde

  • Pravděpodobně neprodá vaše služby

Takový web dokáže vytvořit každý a proto je levný. Web, co vám nedá žádnou hodnotu, také moc velkou cenu nemá.

Když už stavíte web pro váš byznys, chcete vytvořit prodejní web, který vaše služby bude prodávat, a aktivně bude v kombinaci s optimalizací pro vyhledávače a obsahem + nabídkou vydělávat peníze na autopilota.

Dodavatelé levných webů

Na trhu je opravdu nespočet web designérů, někteří odvádí skvělou práci, jiní zase ne tak docela. Samotný web osobně dokáži vytvořit a poslat do světa během 15 minut - vyberu šablonu, obrázky stáhnu z fotobanky, text vygeneruji pomocí AI a je hotovo. Ovšem kvalita takového webu bude velice nízká a efektivita na bodu mrazu.

Před tvorbou webových stránek je potřeba mít plán, podle kterého se bude budovat. Je k tomu třeba čas, porozumění potřeb potenciálních zákazníků a další podobné parametry, které je potřeba brát v potaz, aby web prodal váš produkt/službu jeho návštěvníkům.

Samozřejmě v první řadě je nějaké návštěvníky potřeba mít - toho se dá docílit pomocí optimalizace pro vyhledávače, neboli SEO. To je rozsáhlé téma, jež v tomto článku probírat nebudu - avšak implementování jej na web je běh na delší trať a vyžaduje dost pozornosti.

Dodavatelé tzv. „levných“ webových stránek většinou netráví čas plánováním. Pouze bezhlavě, bez plánu a jakékoli větší snahy vytvoří něco, co vám ve finále nepřinese nijak velkou hodnotu nazpět.

Vyplatí se investovat do dražšího webu?

Berete-li své podnikání vážně a chcete ho škálovat, tak odpověď zní ano. Nemusí se nutně jednat o investici za stovky tisíc (pokud nepotřebujete interaktivní/dynamickou webovou aplikaci), nýbrž klidně o nižší desítky tisíc - ten už vám nějaké to „ovoce“ v podobě výsledků přinese.

Jestliže hledáte dodavatele webových stránek se skvělým poměrem cena/výkon, jste na správném místě - sjeďte o kousek níž a klikněte na tlačítko Zobrazit.

Pomohu oživit váš podnik

Vytvořím vám úspěšné webové stránky, které zapůsobí, přinesou vám více poptávek a zvýší tím příjmy.

Zobrazit